istədiyin sözü axtar, məsələn: thot:
 
1.
Pussy. Literally
Hamza gets ton of kife. vagina
Uziman4kife tərəfindən 06 Fevral 2013
 
2.
Steal, rob, take, swipe. See Kifed, Kifing.
I was going to kife her sunglasses, but took her wallet instead.
noyoucrazydutch tərəfindən 30 Mart 2004
 
3.
Complete and utter crap
that modular scarfoses is kife
tnesia tərəfindən 17 Aprel 2004
 
4.
Something that is gross or shitty
that chick is really kife, i can't believe you licked her asshole

that nickelback concert was kife, why did we even go

that bong hit was totally kife, im gonna puke

andy sanchez32 tərəfindən 19 Fevral 2009
 
5.
To kife means to steal or jack someone else's stuff.
My ex kifed all my cd's when she moved out.
Misaacs tərəfindən 23 May 2007
 
6.
the word to use for anything negative. putting words like gay, dumb, fucking stupid all into one word.
bob- "did you go see that movie last night?"

fred- " yeah, don't go watch it... it's Kife!"
harviedo tərəfindən 18 Noyabr 2007
 
7.
A sharp vagina - usually crusted-over and filled with scabs.
1: "I heard Christine has a kife dude."
2: "Damn, now that I know she has a crust-filled, flaky snatch I don't want any part of that."
Kife Bacon tərəfindən 30 Yanvar 2012