A unit of wasted expenditure - currently (in 2010) equal to approximately £25,000 per year

Especially relevant to spending by local government, but can be applied elsewhere.
Local Govt officer 1: We've just wasted £10,000 on this pointless new initiative.

Local Govt officer 2: Don't worry about it: that's less than 0.5 mikes.
dave555123 tərəfindən 18 Noyabr 2010
Term used to describe the mysterious extinguishing of a cigarette mid-smoke
I Miked it
lucylucylulu tərəfindən 23 Fevral 2010
Short form of microphone.
Yo, gimme that mike!
Kovász tərəfindən 19 İyun 2005
An effeminate man with a high pitched voice. Typically is a cat person who likes men. Their sense of fashion is shity at best. Their standard for women is low, as they could pick up a she-male and be happy. Occasionally squeaks when nervous or afraid. Aspires to be a pastry chef by the name of Betty.
Did you hear that guy who kept trying to feel me up?
Yeah, he was a real mike!
catcity88 tərəfindən 04 Dekabr 2010
This ugly motherfucker who thinks he sooooooooo cool but really hes a trash licking sock fucking pencil sucking white haired leg shaven roach, who reminds me of a retarted albino beaver who got repeatativly wacked with a large rusty pair of sunglasses. plus he hits girls. his mom is a witchbitch.
Taylor: Um, is that mike over there in the grass?!?
David: No, silly goose, thats just dog shit.
LAdy gaga tərəfindən 20 İyun 2012
one who dresses up like the pope (funny hat optional) and practices torture techniques using nipple clips and car batteries. and collects male chromosomes
mike is so mike
Balhtem tərəfindən 12 Aprel 2010
Mike-Roscopic penis...a guy with a small penis
Sarah, "That guys kinda cute!"

Kim, "Yeah, but I heard he's a Mike."
MikeHunt509 tərəfindən 16 Mart 2014

Gündəlik Pulsuz Email

Aşağıda öz email ünvanınızı yazın və hər səhər bizdən Günün Şəhər Sözünü pulsuz əldə edin!

Emaillər daily@urbandictionary.com ünvanından göndərilir. Biz heç vaxt sizə spam göndərməyəcəyik.